tisdag 2 juli 2013

Turen fortsätter



Dagen började perfekt, var pigg och på hugget direkt. Vädret var fint det också. Tyvärr svängde allt ganska snabbt, jag blev trött och seg och regnet började hälla ner, roligt värre med utomhusjobb.
När jag kom hem kröp jag undertäcket för att vila och få upp värmen i kroppen innan jag skulle söka mig till torget för klubbrunda. Allt gick som planerat och jag hade god tid på mig. Men så efter dryga 2 kilometer så smällde det till i bakhjulet och punkteringen var ett faktum. Byte slang på rekordtid, 4 min är nytt personligtrekord från rullande cykel till rullande cykel! MEN hann såklart bara cykla 1 meter innan det var dags för punktering på framhjulet. Dit for den torgrundan.
Tog mig hem och bytte till hjul med hela slangar och avreagerade mig med 24km tempo körning. Benen 
fungerade och det värmer trots bekymren. Kanske man skulle satsa lite mera på tempo? Imorgon borde det hända det mycket på bloggen, skall sammanfatta första halvan av 2013, ett inlägg av en gästbloggare borde komma upp, med mera med mera!

Kanske en sådan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...