tisdag 4 juni 2013

Härliga tisdag

Idag var en bra dag! Trots att den finska sommaren nu kommit och trots att jag fick jobba 8 timmar. Roligast idag var helt klart ändå jobbet, eftersom jag sedan igår har sällskap av två andra med samma arbetsuppgifter som jag. Fysiskt är jobbet lika tufft men mentalt går det 100 gånger lättare då man ser framstegen snabbare. 10-11 veckor till går nog bara av farten har jag på känn.
På plats två på roligaste listan idag kommer klubbrundan från torget. Vi var sju stycken på torget men en rullade iväg på eget så vi blev sex tuffingar som rullade iväg på ett stenhårt intervallpass. Fyra intervaller i konstant kraftig mot-/kantvind gav rejält slitna ben åt mig. Såpass slitna att jag fick ligga en stund på golvet och dricka lite innan jag vågade i duschen. Har druckit alltför dåligt idag, vilket jag fick lida av nu efter. Trots vätske missen så var det helt klart ett av sommarens bättre pass! 
Gänget

Testade lite Rose kläder idag och föll totalt för tröjan på bild. Tröjan hittas HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...