lördag 22 juni 2013

Batteri tömning

Inte kunde jag ju lämna dagens saldo på ett stympat pass. Kenneth ringde och frågade om jag var intresserad av att köra några jobbiga backintervaller, efter någon sekunds överläggning så bestämde vi tid och sökte oss ut med cyclocrossarna för att tömma den sista musten ur bena. Hade inga pewpewpew-ben. Pew-ben är bättre beskrivning då jag alltid körde tider nära PB första draget i setet medan jag dog bort under andra draget och det tredje planerade draget blev okört varje set då kroppen började strejka.
Blev ett bra pass trots att det ar långt ifrån det jag hade planerat för dagen. Såklart kördes ju passet i sol samtidigt som Foreca utlovade regn. Bra där! Imorgon blir det distans och lång sådan!
Kenneth pressar på hårt dom sista metrarna i backen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...