tisdag 16 april 2013

Rose X-Lite 4000

Fick äntligen testa min nya tävlingscykel idag! Bästa cykeln jag haft hittills. Betydligt mera race än Canyon cykeln jag hade ifjol. Med race menar jag att den känns super styv, rapp och kvick. Kändes som att kraften från benen gick direkt ner i marken trots att jag körde med träningshjulen! Kommer bli super intressant att se hur cykeln känns med Lightweight hjulen senare. Mumma!
Nya Dura-Ace komponenterna kommer att ta en tid att vänja sig vid. Dom växlar så lätt jämfört med alla växelsystem jag använt tidigare att det nästan känns för lätt. Ibland märker man knappt av att man växlar heller! 
Allt som allt är jag super nöjd med min nya raket! Gäller bara nu att vänja sig med sittställningen så att kroppen klarar av att prestera max på cykeln också. I sommar förlorar jag inte på grund av cykeln! Tack Rose Versand

Mean Machine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...