lördag 9 mars 2013

Packa upp och packa ner

Sedan sist har mitt liv gått under temat: "packning". Haft nöjet att packa upp två fina paket samt att packa ner crossen och cykelkläderna i kappsäckar.
Paketen som inkommit kom från Rapha och Rose. Från Rapha fick jag mitt pris från Festive500 utmaningen: Deep Winter Tights. Skall pröva dom under veckan som kommer så får ni sedan höra vad jag tycker om dom. Första intrycket var att byxorna är väldigt stabila! Bådar gott inför min kallväders cykling i framtiden.
Paketet från Rose var en otrolig motovationsbooster. Det innehöll nämligen min nya tävlingscykel! Skall tävla på en Rose X-Lite 4000 som jag låtit gå genom deras konfigurator så att jag fått den precis som jag velat. En styv ram kittad med DuraAce 9000 och Meilenstein hjul låter som en väldigt bra kombination. Första intrycket av nya DA är toppen! Shimano har verkligen lyckats denna gång, mycket bättre än 7900 serien.
Ni får nöja er med en soffbild tillsvidare, under våren kommer bättre bilder samt testrapport.
Kappsäckarna jag packat kommer med mig till Schweiz. Nio cykel dagar bestå första lägret förhoppningsvis av och bloggen kommer såklart att följa med under tiden! Så kika in.







3 kommentarer:

  1. Mmmmmmmmm!!!!! Snygg och säkert riktigt mumma!

    SvaraRadera
  2. Och hjulen borde helt säkert svara när du river i. Härlig utrustning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo rena rama drömmcykeln är det nog, skulle inte ändra nått på den. Vill bara börja använda den NU!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...