torsdag 21 februari 2013

Full fräs

Har var det lugnt. Som tur var är det allt annat än lugnt i min vardag. Sedan mitt senaste inlägg i måndags har jag hunnit med att planenligt tok köra slut på mina ben på rinkbandy i tisdags och att tömma batterierna för hela kroppen genoma att skida två timmar, spela ishockey en timme och köra max drag på crossen ute igår. Små sliten gick jag till sängs igår. Vaknade lite mindre sliten idag men tyckte att en vilodag kan ge mer åt kroppen än en tuff träningsdag så det blev en dag i bilen idag. Fick uträttat en del ärenden, men mycket ännu kvar att uträtta.
Imorgon väntar en nya dag med bilkörande och mycket annat.

Igår var det en speciell dag. Det var på dagen två år sedan jag officiellt spikade upp skirdskorna på väggen. Två år sedan jag spelade min sista riktiga match. Två år sedan jag bestämde mig för att jag inte mer är en ishockeyspelare. Två år sedan jag beslutade att byta till den sport som är betydligt roligare och betydligt skonsammare för kroppen. Jag ångrar inte beslutet det minsta!

Bild tagen efter gårdagens hockey i strålande väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...