lördag 5 januari 2013

Solskenscyklist

Länge sedan jag fått cykla i solsken. Men idag var det dags igen! Fick se en otroligt fin soluppgång under lite lugnare dagens runda. Tydligen tycks det vara något med bra väder och första Nådjärv rundan varje år!? Var perfekt väder ifjol också om jag ska tro träningsdagboken. Hoppas trenden håller i sig till kommande år.

Allt kändes riktigt bra idag, men något fel skulle det ju förstås ha varit om något var fel när man får träna i ett sånt här fint väder. Om man ska klaga på nått så var det väl råheten i kylan som man ska klaga på i så fall. Trots att termometern var snäll och visade milda -8 grader så frös jag ordentligt efter två timmar. Inte ska man väl få allt samtidigt, får nöja mig med okej ben, bra sällskap och fint väder idag. Otroligt bra med dom sakerna redan!




Fem dagar gammalt är 2013 nu och fem cykelpass är avklarat. Imorgon kl 9.00 startar åtminstone Kenneth och jag från J.stads torg mot Hickarö. Snitt 21.5-25 km/h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...