tisdag 8 januari 2013

Projekt 85.00 - invägning 7, nystart

Nu är allt julgodis och julmat uppslukat. Nu skall vågen igen stegvis få ett lättare jobb! Igår när jag vakade så visade vågen dessa siffror:

7.1
Med andra ord + 500gram under fyra veckor. Fyra extrema mat veckor! Jag är nöjd mer än nöjd då jag vet att majoriteten av julklapparna bestod av Paradis chocklad konfekt askar (6 stycken!!!!!!!!!!), som tur behövde jag inte tömma dom på egen hand.
En annan rolig sak med min kropp är att under de första veckorna som jag tränar mer/hårdare så går jag inte  ner så mycket som man skulle tycka jag borde, vissa gånger har jag till och med gått upp under den första veckan. Med detta i åtanke så är veckans invigning fortsättningsvis mycket bra. Bara att hoppas att dom "första konstiga" veckorna är förbi nu så att grammen börjar rasa nu.

Den här veckan är målet +-0.0. Tyvärr lutar det dessvärre mot att det blir en plus-vecka. men mera om det mot helgen.

Nu skall jag fortsätta att författa ett inlägg som skall publiceras imorgon som jag hoppas väcker en positiv disskussion och förhoppningsvis lite mer än det. Se till att titta in imorgon mitt på dagen!! 
Redan ikväll kommer jag att göra ett litet avslöjande för er, så ni kan ju titta in redan då!

Äldre Projekt 85.00 inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...