måndag 21 januari 2013

Kvällsrunda och en ny sponsor

Efter dagens inte så roliga skidpass blev det ikväll ett toppen cx pass med Kenneth. Kan snabbt konstatera några saker: jag gillar att cykla, jag gillar att cykla hårt, Kenneths form stiger och att skidåkning inte ens kommer i närheten av cykling när man tittar på en kulskala. Blev klassiska 2.5 timmar på mestadels riktigt toppen vägar. Enda skillnaden mot tidigare länkar i vinter var att det ställvist gick hårt, utan att jag blev sliten eller trött. Framsteg går att ana med andra ord! Kul!
 Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter och nya uppgifter. Skall hinna med otroligt mycket under dagen bortsett från träningen, hoppas att jag lyckas pussla ihop allt så att jag hinner med mina fyra inplanerade träningspass.

Nu så till en annan rolig sak! Jag har nu nöjet att presentera en ny sponsor: Valioravinto! Mer info om detta företag hittas HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...