torsdag 3 januari 2013

2012

Mitt första tävlings år. Mitt första Mallorca läger. Mitt första mycket mer...
Kortfattat kan jag säga att bortsett från september, oktober och november så var året perfekt! Allt flöt på som jag ville, träningen gick bra, motivationen var hög, cykelsuget var stort och inte minst var det roligt när allt ens arbete gav resultat!

Här kommer mina bästa och sämsta minnen från året i punkt form:

Bästa

  • Satakunnan ajot! Första tävlingen och allt lyckades! Allt var roligt och allt kändes rätt!
  • Mallorca! 1415 underbara träningskilometrar på denna underbara ö gav mig finfina minnen och finfin träning!
  • Klubb tempot under 10min! Efter att snöpligt ha lämnat på tiden 10.01 under år 2011 så var det otroligt skönt att spränga tian 24.5 med tiden 9:50. Under sommaren kapades tiden till fina 9:31!
  • Borgå loppet, Leijona GP och Laihian ajo! Roliga tävlingar, med rikigt fina banor på dom två första och en riktigt fin personlig prestation på den sista gör att jag minns dom.
  • December! Efter en jobbig höst var slutet på december underbart!
Sämsta
  • Hösten! 
  • SFIM på Åland! Var var deltagarna?
  • Krämppor! ryggen, knät förkylningar

Det var det, hoppas på lika många fina minnen från 2013!

Året i siffror då. Hade satt upp 11696km och 500h som träningsmål. Tyvärr blev dom inte uppfyllda. Skyller helt klart det på hösten eftersom jag höll fart mot 13000km och 600h innan hösten kom emot. Stannade sist och slutligen på 10951km och 477h vilket inte alls är dåligt. Det är faktiskt förbättring på båda fronterna sedan 2011!

Imorgon kommer mina mål inför det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...