torsdag 20 december 2012

Träningsläger dag 1

Kommer nu under jul att ha ett mini träningsläger igen. 60 timmar (3600min) träning/motion på 14 dagar, tufft men det skall gå! Det betyder 4 timmar och 17 minuter (257min) per dag med jämn träningsmängd, tufft.

Idag första dagen blev det en ensam cykelrunda. 46.05km och 122.6min lång blev den. Super skönt att igen få hoppa upp på cykeln, trots att temperaturen var på fel sida -12 grader. Fick också gör en vinterpremiär med Cx:en, hann ju köra 2-3 rundor tidigare i höst på snö när den första snön kom men det var ju så tidigt att det går inte att räkna som riktig vinter cykling. Den snön försvann ju också nästan direkt efter. betydligt roligare att nöta snötäckt väg med Cx än med 26" mtb!
Tyvärr blev den ju för kort om man ser på dags genomsnittet som behövs för att klara 60h. Får köra mera några andra dagar istället!
Gissa platsen!
Njuter

Hann ju såklart också börja gnaga bort låtar från min monster spellista. Dessa tyckte Spotifys random funktion att jag skulle avverka idag:


Nya tag imorgon, när och varifrån får ni reda på om ni tittar in efter kl21!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...