måndag 10 december 2012

Mina utmaningar

Under de få resterande dagarna av 2012 så har jag ett par utmaningar åt mig själv:

1) 3st tenter skall genomföras. En sista kraft ansträngning med skolan nu för denna höst innebär 2 matematik tentamen och en kemi tentamen.



Bara dom fysiska kvar då:

2) Träna något varje dag, oberoende hur tajt tidsschemat är! Allt räknas!

3) 20.12.12 - 6.1.13 (=mitt jullov) skall innehålla 60 timmar träning. Cx, mtb, trainer, skidor, promenad, löpning, bålstabilitet osv osv....




4) Under perioden 24.12 - 31.12 skall jag avklara 500 kilometer ute på cykeln. Med andra ord tänker jag delta i Rapha Festive 500 !


5) Höja mitt sekund/kilogram värde då det gäller plankan med 100%. Mitt nuvarande räknat med dagens vikt och lördagens testreultat är lågt, mycket lågt.....

                          


Bara att kicka igång allt då! Kemi pappren här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...