tisdag 4 december 2012

Favoriten

Perfekt 3x3 pass med tillhörande spy känslor och andnöd ikväll. Troligtvis ett av de bättre 3x3 passen jag någonsin kört! Allt kändes rätt hela tiden, pulsen var hög, tungt motstånd, hög kadens och svetten forssade. Tänk då de skulle vara lika skönt alla gånger. Helt klart mitt favorit ttrainer pass!
En sak som jag saknar märkbart från förra vinterns trainer intervaller är tt-pinnarna, var så skönt att bara ligga i tt-positionen och bara borra på. Men i vinter så blir det att nöja sig med att köra utan. Musiken däremot, den skulle jag inte klara mig utan under tuffare trainer pass. Idag körde jag med skiande volym under passet. Under uppvärmningen, nedvärmningen och vilan mellan 3 minutarna så var volymen låg medan den under de hårda dragen var HÖGT! Det hjälper åtminstone mig att hålla fokuset uppe och pina mig lite extra. Bland annat den här medryckande låten dånade i mitt huvud idag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...