måndag 10 december 2012

Dagens träning

Dagens träning var kort men effektiv. Den bestå uteslutande av plank intervaller. Bör sägas att jag suger på den här övningen, därav de minimala jobb intervallerna. Till tonerna från Metallicas skiva "St Anger" så körde jag 3 gånger 30sek med 10 sek vila, efter tredje 30 sekundaren blev det 1 min vila följt av 1 min uppe och en min vila till innan jag körde allt på nytt. Hängde på lite längre på den sista intervallen så att den blev 70 sek lång andra varvet. Ynkligt! Nya tag imorgon, även då med i stort sätt samma upplägg.


Körde max test i plankan lördags. Vågar inte bekänna tiden.... Återkommer senare när jag bättrat min tid. Återkommer också senare ikväll med dagens invägning! Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...