onsdag 19 december 2012

Coming home

De var den höstterminen. Allt gick inte som planerat. Faktiskt var det ganska lite som gick som planerat....

Nåja, nu sitter jag i VRs tågvagn och njuter av att om 3 timmar få stiga ur tåget i Bennäs! Idag skall jag inte klaga på VR fast dom har gjort sig förtjänt av mycket klagomål tidigare i höst. Istället skall jag berömma sättet som man kan transportera cyklar på i tågen! Har nu upphängt och fastlåst min Rose Cx där i "skåpet" perfekt!

Nu under jullovet utlovas ryggfixning, slaggtömning ur benen, MAT och distans träning med mera med mera. För att underlätta de distanspassen som jag får köra solo så har jag gjort en liten Spotify spel lista på ynka 330 låtar. Hoppas att alla är avklarade före 7.1 :)

PS. På tal om spotify så tycker jag att det är toppen att Metallica ÄNTLIGEN vågat sig in i systemet!





3 kommentarer:

  1. Du får lov att höra av dej angående distanspassen.

    SvaraRadera
  2. Hör av er åt mmej också! helst daan före..

    SvaraRadera
  3. Danke, JG och alla andra intresserade! Jag kommer från och med ikväll att mellan klockan 20.00-21.00 att posta nästa dags starttid och startplats här på bloggen. På det sättet får alla som vill med hänga med :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...