måndag 5 november 2012

Projekt 85.00, vägning 1, Woooow!

Woooow! Så lät det kort efter att jag stigit upp idag. Lite minus hade jag räknat med att vågen skulle visa jämfört med förra veckan, men inte i närheten av dessa siffror. Alltid skönt när det börjar bra. Start vikten var 97.9 kg, nu, idag vägde jag såhär mycket:

5.11

93.0 kg!!!!!!!! Minus 4.9kg på en vecka... De är inte normalt, man skall inte gå ner så mycket på en vecka om man inte gör något speciellt. Nu har jag som tur var gjort något speciellt, men mer om det när jag skriver om mitt hemliga kom-igång-tips :)
Nu är det bara att fortsätta på den inslagna vägen och fortsätta lättningen, men i betydligt mindre steg! 85.00 närmade sig snabbare än vad jag trodde.

Andra projekt 85.00 inlägg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...