fredag 23 november 2012

Knäproblemen

Var till en naprapath i staden i dag för att undersöka mitt knä. Problemet hittades och skall nu bli åtgärdade. Som tur var så kommer troligtvis den knivsticks liknande smärtan från att jag 1) har sprungit jämförelsevis mycket i höst och 2) från att mina kloss inställningar på vinterskorna är bajs!

Enkelt! Minska på löpningen och rätta till klossarna så ska de lösa sig! :) För några dagar framåt har jag en special tejp på knät som skall bättra blodcirkulationen där. Dom här tre sakerna hoppas jag ska hjälpa till så att jag klarar av att träna normalt snarast möjligt.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tejpade knän ser PRO ut, tyvärr käns det inte lika PRO.

      Radera
  2. När den tejpen ska bort kommer du önska att du hade rakade ben...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaä, den borde lossna lätt om några dagar när den fått tillräckligt med väta, så om allt fungerar som det tidigare har gjort så behöver jag inte ångra mina orakade ben.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...