fredag 2 november 2012

Förstörda planer

Jepp, i förrgår så skrev jag om grovt om vad jag tänkte träna under resten av året. Det som ni inte fick se eller var utkastet för varje dag. Det kan ja slänga bort redan! Redan morgonen efter att jag hade gjort utkastet så kunde jag inte genomföra planen. Idag kom andra dagen som inte kunde genomföras som planerat. Bra där Pettsson!

Försov mig igår när jag hade tänkt springa före skolan. Tyvärr fanns det ingen tid att springa på kvällen. Idag när jag skulle cykla 3h så har det ösregnat och vart runt +3 grader. Inte alls inbjudande så jag slängde mig på sängen när jag kom hem från skolan och vaknade långt senare.




Men nu skall det tränas! Sticker nu ut i den fuktiga Åbo höstkvällen för att springa av mig lite. Imorgon utlovas det regnfritt väder, vilket betyder Cx. Siktar mot 4 timmar, vet ju tyvärr inte hur lång runda de blir då man inte riktigt känner till vägarna utanför centrum. Antingen är jag hem redan efter 2 timmar och får skarva eller så kommer jag inte hem förrän de är mörkt! Bytte föresten nys till sommar däck på crossen, Racing Ralph får jobba ännu några kilometer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...