lördag 24 november 2012

5 månader

5 månader, så länge är det till nästa tävling. Och nog är det tur att det är så länge kvar ännu! Under dagens runda fick jag bara bekräftat att jag har MYCKET arbete kvar för att ens vara nära fjol års formen. Tur att jag har inplanerat 5 tränings fyllda veckor uppdelade på två läger, dom veckorna lär behövas!

Dagens MTB (!) runda koncentrerades till våta spånbanor. Jobbigt värre då de har en sugande egenskap när de blir våta. Ganska precis 59 kilometer trampades ihop idag utan några som helst knä smärtor! Vilket bara bekräftar teorin med felinställda klossar på vinterskorna som hade ledigt idag. För övrigt så var det första gången sedan slutet av juli som jag luftade Cuben idag, tror den trivdes med att bli lite skitig på nytt. Nya tag imorgon, och förhoppningsvis slipper jag också knä bekymmer då.

Dagens underlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...