onsdag 31 oktober 2012

Halloween

Idag firas det halloween runt om i världen. Såklart måste ju jag också spöka ut något och offret blev min Cx. Den har varit toppen fin utan stänkskärmar och skulle gärna ha velat att den skulle ha förblivit utan sådana. Men idag fick den då sin första skärm. I en lokal cykelshop hittade en SKS X-Blade för 29" till ett relativt fint pris, så jag slog till. Nu borde jag hållas lite torrare om baken vid vått före.
Vill inte ha några hela, fasta skärmar på Cx:en då jag även kommer att använda den på trainer. Så det här alternativet med en snabbt avtagbar skärm är det bästa alternativet.


Imorgon är det november. Det betyder att min små planerade försäsongs träning börjar. Om ni tittar in ikväll lär ni få se ett lite inlägg om hur jag i stora drag tänker inför årets två sista månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...