onsdag 10 oktober 2012

Fina nyheter 2

Dagens fina nyhet är mer personlig än gårdagens. Jag meddelar härmed att jag efter snart 5 veckors från och till sjuka äntligen börjar bli lie friskare! Hoppas inte att jag jinxar mig nu då jag skriver det här. Sedan 9.9 är det väl ungefär 7 dagar sammanlagt som jag inte har känt av någon förkylning, så nu hoppas jag att det är den sista gången som jag börjar känna mig friskare och att jag blir frisk.
Kommer med säkerhet att hålla upp med träningen hela den här veckan bara för att försäkra mig från att jag får flera bakslag. Krävs det att jag vilar ännu nästa vecka å gör jag det också för nu skall jag bli 100% frisk innan jag börjar på nytt.

Annars var så började Galna dagar på Stockmann idag kl 8.00. Jag var där för att snappa åt mig några FYND. Kan nog bara konstatera att det var helt, galet! Det var fullt med folk som trängdes och sprang omkring för vara säker på att få just den produkt som de skulle ha. Inte konstigt att de kallar dom här dagarna för galna dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...