lördag 29 september 2012

Larsmo Cx



Cyclocross stod på schemat idag! Roligt värre sade jag innan och superduper roligt säger jag efter! Rullade iväg mot Larsmo med Kenneth före att pröva på deras fina skidspår med cx. Skid spåren där är super fina vinter tid och under snö fria tider så lämpar banan sig perfekt för cykling. Relativ kuperad bansträckning med branta backar i kombination med att underlaget är av den lite mjukare sorten gör varje meter på bana perfekt. Tänk då man skulle ha en sådan bana i Åbo också, skulle nästan börja bo där jag då.
Vi körde 2 varv lite hårdare och det tog minsann upp pulsen. Lite småjobbigt måste jag nog erkänna att det blev. Nu när jag inte tränat ordentligt under några veckor så är det bara att godkänna att jag inte är i samma form som för 2-3-4 månader sedan.
Larsmo varven avklarade

Imorgon blir det då Sju sjöars. Säsongens kanske sista tävling står för dörren. Spännande! Kommer att starta loppet med blandade känslor. Har haft en perfekt säsong som jag njutit av varje dag. Men samtidigt så i och med att morgondagens tävling kan vara den sista i år så betyder det att jag har mer än 6 månader till nästa. Så här såg det ut efter starten ifjol (foto Patrik Karlström).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...