lördag 29 september 2012

Cykelblogg goes löparblogg

Tur att det är av egen dumhet som jag har börjat springa nu. Har ju bara mig själv att skylla på när benen är som gjorda av sten och stela som stockar! I alla fall så löpte det på riktigt fint under torsdagens runda, hittade till och med lite fart i benen samtidigt som rundan blev lite längre. Kanske det mot förmodan kommer en dag då löpning känns bra!?! Knappast, men vem vet.
I vilket fall som helst sprang jag förbi denna ovala och doserade asfalts bana i torsdags, värt att pröva?

Nu är jag hemhemma i pampas och njuter över helgen. Såklart blir det ju lite träning och överraskande nog snörade jag på mig löparskorna igår och stack ut på en snabb runda. TROTS att jag nu har tillgång till cyklar! I och med gårdagens löpning så har jag 4 löp pass denna veckan! Inte illa, med tanke på att jag sprungit ca 8 gånger tidigare i år.

Idag blir det i alla fall cykling, cyclocross närmare bestämt. Roligt värre! Imorgon blir det ju sedan tävling. Kanske jag ändå får stillat min cykel abstinens ihelg. 

Hittade en färsk Rose katalog i rummet då jag kom hem igår. Alltid roligt att bläddra i pinfärska kataloger för att se vad man borde ha. Tyvärr måste jag vänta till mitten av november före den riktiga Rose katalogen dyker upp, då blir det ännu roligare läsning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...