tisdag 28 augusti 2012

Info bomb

Första dagen som studerande vid Åbo Akademi är nu avklarad. Blir sannerligen en jobbig vecka om alla dagar ska vara lika infostinna som denna! Föreläsningar i 7 timmar om hur lite av de många sakerna på campus fungerar. Kommer jag ihåg en femte del av all info när jag traskar iväg till skolan nästa måndag morgon så är jag mer än nöjd :)

Allt vad som heter träning ser nog lidande ut under hela den här veckan. Torsdag kväll kan jag eventuellt hinna med någon cykeltur, men annars är jag helt full bokad fram till lördag dag. Kanske man borde liva upp löptossorna ?!?!

Finns numera även på Instagram. pe_ttsson heter mitt konto där, FÖLJ :) Dit kommer lite mer Åbo bilder än vad som kommer hit på bloggen.
Bloggen kommer att vara (nästan) bild befriad under de kommande 2 veckorna, då jag glömt min minneskortsadapter där hemma, bra Petter! Så kolla Istagram om ni vill se bilder :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...