tisdag 7 augusti 2012

Finsk sommar

Ja, inte vet jag om man ska skratta eller gråta! Jobb utomhus  i regn   i 8 timmar. Återspeglar den här sommaren perfekt. Inte varit många dagar som varit riktigt bra., varje vecka har vädret bråkat någon dag. Endast 2 regnfria arbetsveckor kommer jag ihåg under min 10 veckors långa jobb period. Men snart är det över, bara 3 dagar kvar i jobb så blir det 2 veckor semester för mig! Borde få ett litet övertag gentemot andra till tempot då jag får semester före tävlingen och andra har en eller två veckor jobb bakom sig. Och övertag tar man alltid emot :)
Däremot blev det ingen träning idag, lockade inte det minsta att söka sig ut bland bilarna på cykeln i regnet efter en hel dag på gräsklipparen i regnet. Flyttade morgondagens tilltänkta vilodag till idag och kör dagens 20km tempo imorgon istället.

Hann ändå med lite cykelrelaterat. Beställde hem en ny hoj samt inspekterade stadens pinfärska 29er. Stora hjul och fullgung såg synnerligen intressant ut!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...