torsdag 19 juli 2012

Sovdag

Vilodagen igår blev till en sovdag. Kunde inte blivit bättre med andra ord! Sov en par timmar under uppgörelsen i Le Tour och sedan när natten började närma sig så tog gick jag i säng mer än en timme tidigare än normalt. Rehab runda eller nått annat cykelrelaterat var aldrig ens aktuellt, tyvärr gällde samma med bloggandet. Blev inget tråkigt inlägg om min träningskurvan som höll på att sjunka i botten eller nått intressant inlägg i Drömcykel serien.

Som någon observant Vagcyklsit skrev till det första drömcykel inlägget så är drömlvgcykeln snarlik den jag har nu. "Endast" ramen och vevpartiet ändrade jag från min nuvarande tävlingscykel. Men varför skulle jag vilja byta ut mer om allt fungerar som det ska och jag är nöjd?

Hunden är ungefär lika färdig som jag var igår under Tour de France sändningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...