lördag 12 maj 2012

Pannbens träning

Idag blev det alternativ pannbens träning, nämligen en total skrubb städning. Har inget minne av när jag senast skulle ha haft skrubben totalt tom och kliniskt ren så de var ju passande att fixa den nu just när vädret var som det var. Såklart kunde jag ju inte hålla mig helt från cykeln idag då jag vilade igår så det fick bli en blåsig nådjärvare med far. Riktigt roligt den första halvtimmen då snittet var över 40km/h. Tyvärr så var det roliga (medvinden) slut redan då. Dagens andra pannbens träning kom ner man skulle jobba sig hemåt i mot/kantvinden under de resterande 80minuterna. Nödvändig men absolut inte rolig cykling kan jag meddela.
Imorgon däremot, då blir det roligare. Morsdagen till ära så blir det långpass med de klubb kompisar som lyckas få dispens för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...