söndag 5 februari 2012

Lyckade hockeyintervaller

Gårdagens intervall pass blev en lyckad historia, inte 100% perfekt men inte långt ifrån. Körde 2x8, 4x4 och 8x2 med tröskelfart. Lämnade bort den sista delen dels på grund av att jag hamnade i tidsnöd och dels för att den måste planeras bättre till nästa gång. Kan med säkerhet säga att nästa gång kommer att komma inom snar framtid, så pass bra kändes det fast jag satt och stirrade på en vit vägg i nästan 2 timmar!
Skippade bålpasset då jag tvivlar att jag hade fått nått ut av det. Var så pass sjuk i magmusklerna från de föregåendde dagarna. Tyvärr så skippade jag även stretchingen igår. Hann somna i soffan innan jag stretcha så när jag vaknade där så böt jag bara till sängen och fortsatte att sova. Men ikväll blir det nya tag med både bålen och stretchingen.
Innan det så skall jag försöka stilla den abstinens för utomhus aktivitet som jag utvecklat den här veckan. Till först blir det en lång promenad för att få skaka lös armarna lite. Siktar på 2 timmar fast det är under -20 grader och eventuellt så tar jag stavarna med så att axlarna får ännu mera ut av det. Mot kvälls sidan så skall jag se om mtbn rullar nå mer. Blir inget långt pass men bara så att jag får röra mig utomhus lite mera. Mellan passen så borde man också hinna till valurnan då vi idag skall rösta fram Finlands nästa president. Blir med all säkerhet en intressant valvaka ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...