lördag 10 december 2011

10000

Så där, nu var kilometer målet för 2011 avklarat! Fick idag lägga till 103 kilometer i tränings dagboken vilket gjorde att jag gick över målet med ungefär två kilometer. SKÖNT. Resten av alla kilometrar jag cyklar i år så kommer att höja nästa års kilometer mål, som jag skrev i något tidigare inlägg så kommer nästa års KM-mål vara 15% högre än den totala mängd ja får ihop i år. Delade upp dagens runda i två etapper. Första var tillsammans med farsan, fick ihop 57 kilometrar innan jag pausade ca 15 minuter då jag bytte till torra kläder, drack en varm saft mugg och åt en smörgås. Andra etappen efter den korta pausen var tillsammans med Danke,  blev många nya vägar som vanligt. Andra delen gav lite mer än 46 kilometer. Hela rundan, pausen inte inräknad, så blev 5 timmar. 
Nu när jag fått ihop mina 10000 km så får vi se om jag tar ledigt från cykeln imorgon. Ända säkert om morgondagen är att jag tar ett ispass på förmiddagen, resten av dagen får utforma sig efter hur jag känner mig.

Nu blir det att ladda upp inför El Classico, hoppas på en underhållande match så att jag inte somnar, alla ingredienser till en underhållande match eller att jag ska somna finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...