tisdag 22 november 2011

Bra dag

Har idag haft en toppen dag. Hade inget arbete så fick sova lite längre. När jag väl kom igång så beundrade jag först Sidney Crosbys mer än perfekta comeback i NHL. Måste vara otroligt skönt för hela NHL-organisationen att få tillbaka sin poster-boy. De flesta trodde att han skulle få sparsamt med speltid för att inte stressa hans kropp, men nej, nej Crosby gick in och totalt dominerade matchen med poängen 2+2 (Penguines vann matchen 5-0). Speciellt under första målet ser man vilken vilja och driv han har. Men vem skulle nu inte ha det efter att ha hamnat att vila i 11månader på grund av skada.

Efter att ha kollat igenom resten av NHL-resultaten så blev det att fundera på vad man skulle äta idag. Normalt sätt så får jag ju mat i arbetet men nu måste jag ju komma på nått själv. Blev en gourmé måltid bestående av olika grönsaker och Hawaii broiler. Över förträffade mig själv faktiskt :).

Dagens träning bestod av ett trainer pass med 15x30sek+30seek intervaller. även de här intervallerna kändes bra, tiden gick VÄLDIGT fort med tanke på att man satt fastspänd i trainern. Efter gourmé maten så blev det ännu ett mtb pass ute i kylan och mörkret. Väldigt skönt det också men fick lite väl kalt om fötterna.

Nu blir de att invänta resultaten från dagens Campions League omgång. Förhoppningsvis får man inkasera en liten vinst imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...